luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Man ska inte ropa hej...

Kategori: My life..

...förren man är över bäcken. Eller hur är det man säger?

Skrev häromdagen att jag var frisk och mådde finfint.
Och nu då..?
Jag har dragit på mig en snorig förkylning.
Hade ont i halsen igår och var urbota trött, men någonting hände i natt.
Var kommer allt snor ifrån!!??

Vaknade i skaplig tid imorse, men sen dess har knappt något blivit gjort.
Har duschat, diskat, ätit och snytit mig. Och sovit på soffan i nån timme.
Kvar att göra idag är; städa, måla, bädda rent, handla och helst tvätta.
Tror vi på det? Klockan tickar oroande fort.

Känner mig sjukt sällskapssjuk, men frågan är vad jag är för sällskap?
Vi hade en plan att sova här hos mig alla tre i natt,
får se hur det blir med det. Vill ju inte smitta..
Kanske blir det missarna som får agera krambollar?



Mot näsdukarna!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Stackars lilla kusilainen! Väntade mig lite eftermiddags-fika-besök idag, men hoppas du kryar på dig istället!

    Kram!

    2009-09-19 | 16:53:38
  • Svempa säger:

    Du kanske skulle sluta dricka så mycket sprit.

    2009-09-20 | 06:43:11

Kommentera inlägget här: