luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Ut med skiten

Kategori: My life..

Jag, och fler med mig, har en teori om att det är bra att snyta ut snoret.
Ut med snor och ut med sjukdom.
Hade inte tänkt börja med nässprayet än, ville försöka hålla mig borta från det så länge det var möjligt eftersom jag blir beroende.
Men att vakna flera gånger per natt med näsan igentäppt av snor, tungan fastklistrad mot gommen och den enda luft du får kommer från glipan mellan tungan och kinden, det är inte heller kul, så ikväll tar jag nässpray!
För nu är väl knappast nån idé att lägga sig igen...

Den friske har tusen önskningar, den sjuke har bara en - att bli frisk!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Verkar vara många som är förkylda nu :/ Du får krya på dig vännen. Kram

    2009-09-20 | 15:16:11
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: