luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Utan knorr

Kategori: My life..

Någonting har hänt..
Hörde en låt på radion som jag tyckte va rätt bra.
Tänkte att "det låter ju som Winnerbäck" men musiken stämde inte riktigt.
Men det var han.. Nya låten "Jag får liksom ingen ordning på mitt liv".
Den är ju RIKTIGT BRA!
Nu ska jag banne mig lyssna mer på hans musik, den kanske inte är så
dyster och "svensk" trots allt?

Vaknade tack och lov utan knorr idag!
Mår riktigt bra (förutom i min axel som bestämt sig för att jävlas idag igen) 
och har flängt runt en del här hemma och fått saker gjorda.
Känns skönt att ha det rent och fint runt omkring sig igen!

Snart kommer Mr P hem också!
Har längtat efter min lurifax...


Snart är det vinter igen..

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Mucho tack för att du la ut länk till nya LW-låten! Mycket bra, och väldigt olik LW...

    Btw så hade vi ju din far här på besök igår! Det gick riktigt bra... Känns som att man i alla fall "börjat" komma igång nu... Sen får vi väl se hur lång tid det tar innan vi hittar nåt nytt och lägger ut det här huset för försäljning.

    Men än en gång: Tack för hjälpen :=)

    krama

    2009-09-05 | 19:12:33
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: