luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Tjofadderalla!

Kategori: My life..

En dag fylld med händelser av olika slag.
Men det är ingen vanlig dag för det är J's födelsedag,
Hurra, Hurra, Hurra!
Nu är presenterna utdelade, tårtan är intagen (igen) och
födelsedagsbarnet verkar mer än nöjd!
Vi kommer åka ut på en massa skoj framöver:
Buan nästa helg, knätofs i oktober, Winnerbäck i december
och Kap Verde i januari - som sagt - massa skoj!!!!

Min landsförrädare till broder har skaffat en hemsida för
bild-uppdateringar, eftersom jag inte vet hur officiell han vill vara
så publicerar jag ingen länk här, men hör av er om ni vill ha adressen!

Fallet "tanden" är inte bättr idag, snarare värre...
Om jag står ut till den 29/9 då jag har tiden så har jag gjort en
heroisk insats... Det här är inte okej!

Dags nu att stoppa om födelsedagsbarnet!
Natta!

Kommentarer

  • Maria i Motala säger:

    Grattis i efterskott.

    2009-09-16 | 07:28:53
  • Maria i Motala säger:

    Grattis i efterskott.

    2009-09-16 | 07:29:47
  • Moster säger:

    Hälsa Johan och gratulera!

    2009-09-17 | 23:28:29

Kommentera inlägget här: