luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Väggklättring

Kategori: My life..

Hur tråkigt är det inte att vara hemma från jobbet!?!
Jag må svära över alla papper och stress ibland på jobbet,
men ååå va jag kan sakna det också!
För att inte tala om den sociala biten...

Gick upp som vanligt i morse, duschade och började klä mig,
sen satte jag mig ner och kände efter och insåg att jag i själva verket
fortfarande inte var frisk nog att jobba.
La mig på soffan och somnade som ett barn.
Men vid lunchtid fick det va nog, då gick det inte längre.
Jobbade 4 timmar på eftermiddagen och nu känner jag mig utpumpad.
Imorgon ska jag jobba heldag, det måste gå.
Slut på väggklättring!

Nu börjar jag känna att det var längesen jag sov med J,
en vecka imorgon faktiskt..
Längtar ihjääääl mig tills imorgon!
Men någon sa att det är bra att längta... VEM?

När jag ändå är hemma och måste vara stillsam så är det väl lika
bra att jag sorterar de där papperna som legat i två års tid..
Fasen va okul, men lika bra att ta tag i det.

Kvällen i övrigt blir att spenderas i soffan framför 4:an.
Idol och Kändisdjungeln.
Ja, INTE för att det är särskilt bra, men man fastnar...
Var hemma och VADS:a (Vård Av Dig Själv) så fattar ni!

Mot pappershögarna.
Tjipp tjopp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: