luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mot Blåkulla

Kategori: My life..

Snart bär det av!
I år är kvasten vaxad med finaste snor, så det kommer gå undan!

Känns skönt med några dagars "break" nu, fast jag måste säga att
jäklar va kul jag tycker det är att jobba...
Vi är så laddade och fulla med jobb just nu!
Love it!

Här är en bild på min utstyrsel från modeshowen i helgen!



Mockaklänning från Lager 70 (har lagt ett bud på den), håret fixat av Sofia på Mockfjärds Hårateljé (det är mina egna lockar!!!) och sminkad av Make Up Store!
Man kunde ha det sämre!
Fick ingen vidare bra bild på sminkningen i närbild, men det var riktigt tjusigt med pärlor i ögonvråna och sånt där grejs! :)

  

Ursäkta mina "poser", känner mig så jäkla töntig när jag tar kort
på mig själv numera.. Har jag gått och blitt gammal?

Nej nu står kvasten och hamrar otåligt med borsten...



Glad Påsk!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vi ses i Blåkulla

    2010-04-01 | 19:01:23
  • lena säger:

    vilka superfina kort Anna. Du ser ut som en fotomodell

    2010-04-02 | 09:28:41

Kommentera inlägget här: