luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Update

Kategori: My life..

Äntligen fredag!
Den här veckan har fullkomligt flygit förbi...
Känns som det varit mest jobb, men har hunnit med lite annat
också, igår var vi tex på husvisning!
Huset var inget för oss, men det var kul att komma ut lite! :)

Vi är ju rätt nöjda med "vårat" hus, iaf i våran nuvarande situation, men drömmen är ju att bygga nytt... Om någon har lite stålar över kan ni väl ringa så ger jag er mitt konto! *blink blink*

Imorgon ska vi till IKEA (jippiiii!) och köpa inredning till klädkammaren på övervåning (som J f.ö. får specialbygga på plats) och på söndag ska jag till dansstudion i Gagnef och träffa Dalhalla-gänget! Ska bli kul att träffa alla, leka och umgås lite! :)

Funderar fortfarande på nästa helgs audition...
Har inte bestämt mig om jag ska söka ännu.
Vad vet ni om musikalen Little Shop of Horrors?
Skriv gärna och ge mig information!



Strax dags för lunch.
På återseende/hörande/skrivande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: