luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Snart ett år sen..

Kategori: My life..

Nu är det snart ett år sen jag och missarna flyttade in på LAV 109.
Jisses va fort tiden har gått!

Och nu är den till salu igen, min gamla lägenhet.
Känns skumt att se rummen med någon annans möbler i.
Känns skumt att se köksstolarna som jag SLET med,
vitrinskåpet som jag slet med och lät sitta kvar och
köksbordet jag faktiskt ville bli av med...
Att bo två vuxna och två barn i en trea kan inte vara lätt i längden.
Grejer ÖVERALLT!
De har inte gjort någonting sen de flyttade in och de begär
100 000 kr mer än de gav för 10 månader sen...
Säger bara en sak - Lycka till!

Hur som helst.
Jag är så glad att jag bor tillsammans med min älskade fästman
i vårat fina och välstädade hus! :)



Trevlig helg!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Körs, så gulliga ni är. Livet på Medväga hör till passerad tid. Titta i backspegeln och slappna av, du lever här och nu bland dina kära två- och fyrfotade familjemedlemmar. Carpe diem!



    ma

    2010-12-12 | 12:03:40

Kommentera inlägget här: