luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Fredagkväll

Kategori: My life..

Men inte vilken fredagkväll som helst!

Idag har vi haft tillträde på lägenheten!
Det känns så himla skönt att "klippa trådarna" och blicka framåt.
Men det innebär ju också att jag är hemlös om J slänger ut mig...
Bäst att vara en exemplarisk "husfru"! :)

Ikväll har vi ätit hemmagjord pizza (min lchf-lasagne gick i stöpet då jag insåg att vi inte hade köttfärs trots att jag var tvärsäker).
Sen har vi skålat med ett varsitt glas rött!
Nu är det mer "på riktigt", åtminstonde så känner jag så!

Har inte så många planer för kvällen, men jag tror jag ska
lägga mig en stund på spikmattan! Har längtat!

Och imorgon ska jag åka till Insjön och sjunga lite - det blir kul!

Nu ska jag lämna över datorn till lilleman!

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: