luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Rykande hett tips!

Kategori: My life..

Jag har ett rykande hett tips till er idag!

Tänkte försöka börja dricka mer te och mindre kaffe på jobbet,
så jag masade mig iväg till hälsokosten på lunchen idag.

Jag har tidigare nämnt detta te:



Ett väldigt naturligt sött, fruktigt och gott te, som även skulle funka att drickas kallt som iste en varm sommardag. Men nu har jag fått en ny favorit.....



Måste testas!!!
Jag är ingen stor tedrickare, det här kan nog få mig att bli det!
Hallon- och vaniljsmak, fruktigt, sött och gott.
No sugar needed.

Nyfiken på fler?
Gå in på www.teekanne.com och hitta din favorit.
Finns att köpa på hälsokosten.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag började med Hot Love och fortsatte med Sweet kiss! Kul att du trillat dit på dem åxå=) Få se vilken nästa sort blir, börjar bli bara lsut kvar hemma.....kram Loppa!

    2010-02-22 | 13:15:07
  • ma säger:

    Min favorit numera är riktigt ingefärste från Thailand, med ingefärssmak så stark så den fräschar upp ända ner i tårna! Bra för mina leder också!

    Ska väl testa dina tips framöver iaf.

    2010-02-22 | 22:01:54
  • luna1000/Anna säger:

    Mamma, om det är det som man bara blandar med vatten så har jag två förpackningar hemma som du kan få. Provade en gång och ja, det var gott, men det är för sött för mig. Kan ta med dem nästa gång vi ses (till helgen)!

    2010-02-23 | 08:18:27
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här: