luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Tömmer mina kolhydratsreserver och börjar om på nytt

Kategori: My life..

Blev inte särskilt förvånad när vågen pekade på +4 kg efter resan.
Jag har rest förr och jag vet hur min kropp fungerar.
Hälften är vätska och är borta inom några dagar och resten
har jag faktiskt ätit mig till (och gott var det).

Nu är resan avklarad, men mitt "res-mål" blev ej uppnått.
Dags att ta nya tag, jag ger inte upp så jäkla lätt.
Jag gillar ju min livsstil utan socker.

Frågan är nu, vad ska jag sätta upp för nytt mål?

Jag tror jag ska börja med att nå till "res-målet" inom rimlig tid,
kanske till konfrencierjobbet på modevisningen den 27/3?
Ja, det skulle nog kunna gå.


Från förra årets modevisning.

Kommentarer

  • ma säger:

    Vilken modevisning?

    2010-02-05 | 17:48:42
  • luna1000/Anna säger:

    Samma som förra året... Ska va med igen! :)

    2010-02-05 | 21:19:29
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här: