luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Der händer grejer...

Kategori: My life..

Det händer grejer just nu....

Igår skrev vi kontrakt på lägenheten, dvs nu är den såld.
Superskönt!!
Skulle egentligen inte ha varit visning förrän på torsdag, men det var några som ville titta innan och jag valde att sälja till dem för ett något högre pris än utgångpriset. Så idag har vi hämtat alla blommor och fönsterlampor och några möbler, inte mycket kvar att fixa med sen när vi kommer hem... Jäkla skönt att få detta klart innan vi åker nu!

Ja, för vi åker ju nu.
Imorgon packar vi väskorna (ja, olikt mig att inte vara klar redan)
och sen tar vi tåget till Arlanda där vi spenderar natten på Rest & Fly innan vi checkar in vid 5-tiden på måndag morgon och planet lyfter mot Kap Verde kl 6:45.
Om jag längtar...?
Hmmm, låt mig tänka... Så jääääkla mycket!

Mitt "res-mål" viktmässigt sett får jag nog se mig om efter,
men jag har kämpat och det är väl bra det med antar jag.
Imorse saknades 9 hg, undrar just hur många det är kvar imorgon?
Återstår att se.

Dags att lägga den här trötta kroppen och vila,
morgondagen är fullspäckad!

Natti!

PS: Jag är ledsen att det är så lite bilder numera, men det funkar inte att ladda över bilder från J's dator till min blogg... Jäkligt skumt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: