luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

HJÄLP MIG!

Kategori: My life..

Idag klev jag rakt i en "fälla", dvs en öppnad chokladkartong
som låg och flirtade med mig på bordet i fikarummet...
Efteråt ångrade jag mig nåt grymt!
Varför kunde jag inte ha fått det dåliga samvetet innan det var försent?

Jag börjar upptäcka nu vad det är som får mitt sug att jävlas med mig.

1. Trötthet.
Något i mitt undermedvetna får mig att styra stegen mot skåpen där
det "giftiga" förvaras. Antar att det är kicken jag söker?

2. Rastlöshet.
Jag äter något för att sysselsätta mig.
Sjukt, jag vet.

3. Slarv med kolisarna.
Har jag slarvat aningens med kolhydraterna så spökar de
hela dagen, oavsett om jag trillat dit igen eller ej.

Men nu är det bara 3 veckor kvar till semestern,
så nu har jag banne mig inte tid för slarv!
Ca 1,5 kg ska bort...
Är inte längre helt säker på att jag kommer att lyckas,
så jag behöver nu ALLT ert stöd!

I gengäld ska jag försöka dokumentera hela mina dagar igen!
HJÄLP MIG!

Kommentarer

  • Maria i Motala säger:

    2010-01-05 | 06:56:16
  • Maria i Motala säger:

    Vi kämpar alla med något. 1,5, det klarar du! Jag kör min 7:e dag med flyt idag och det trode jag aldrig men det blir faktiskt lättare och lättare. Jag ska på semester v 7, Gran Canaria, och då förväntar jag mig ha gått ner dryga 10. Vi får se hur det går.

    2010-01-05 | 06:59:00

Kommentera inlägget här: