luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jag ser ljuset!

Kategori: My life..

Ja, nu ser jag faktiskt ljuset i tunneln!
Nu är lägenheten nästan helt tömd på grejer och det mesta av
all "tung" städning är avklarat!
Imorgon ska vi dit och måla det sista och sen städa lite till.
Sen mina vänner är det dags att ringa en mäklare! :)

Min dröm och förhoppning är att ha lägenheten såld innan vi åker till Cap Verde, då skulle det verkligen bli en skön semester (fast det är jag helt övertygad om att det blir ändå!), men visst vore det skönt!

Såld blir den hur helst som förr eller senare!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Vad skönt att du nästan är klar! Det där flyttandet är inte roligt. Vi har fortfarande massor kvar sucka

    Jag har visst lite dålig koll här - när ska du till Cap Verde? vilka är ni som åker? Skönt att ha något att se fram emot nu när det är sånt kyligt väder. God fotsättning på nya året.

    Kram

    2010-01-03 | 16:00:09
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.se

Kommentera inlägget här: