luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Matdag 12 januari + tankar om träning

Kategori: My life..

Frukost kl 6:40.
Två kokta ägg, bregott, makrill i tomatsås, multivitamin.

Halv kaffe kl 8:40.

Kokt ägg kl 10:20.

Lunch kl 12:30.
Thaimat (utan ris och nudlar).

Halv kaffe och halv LCHF-papparkaka kl 14:20.

Halv hamburgare med ost (innan träning) kl 17:45.

Middag ca kl 20.
Omelett, bacon och surkål.

*~*~*~*~*

Var på spinning efter jobbet.
Snacka om att kondition är en färskvara!
Efter tre omgångar med snor och ont i halsen och lika många träningspass på en månad var min kondis inte riktigt vad den brukat vara...
Jag tackar gudarna för att jag gjorde valet att ta
30-minuterspasset, hade inte pallat mer.
Eller jo, det hade jag, men det här var verkligen lagom!
Tycker hursomhelst att det är skönt att vara igång igen.
Ska kolla vad jag ska utsätta min kropp för imorgon nu, kan bli pump eller core, tyvärr krockar passen så det är antingen eller.

Krona eller klave kanske? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: