luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Matdag 13 januari + tankar

Kategori: My life..

Frukost kl 7.
Turkisk yoghurt, min egna lchf-müsli, ett ägg, bregott, multivitamin.

Halv kaffe kl 8:40.

Kokt ägg kl 10:30.

Halv kaffe kl 11:10.

Lunch kl 12:15.
Hamburgare i "wrap".

Halv kaffe kl 15.

Middag kl 19:15.
(Då var jag ordentligt hungrig)
Köttbullar och coleslawsallad. En slice brieost.

En kopp the kl 20:30.

*~*~*~*~*

Idag har mitt humör gått upp och ned.
Kännt mig både ledsen och glad, och jag har haft mina skäl.
Men ikväll känner jag mig mest glad och harmonisk ändå.
Jag skulle ha varit på träning efter jobbet, men satt och
redigerade mer än en timme efter jag slutat.
Istället för att träna åkte jag hem, lagade mat och åt, vek tvätt, bytte gardiner, bäddade sängar, myste med smådjuren och gjorde sånt där man aldrig har tid för annars. J är på jobb men på väg hem, så jag har lite egentid..
Det är verklligen skönt att vårda sin aura ibland.

Men nu kom älsklingen hem!!! :)
Välkommen hem lilla samboneshane!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har du helt slutat med gröna theèr lilla kusinen? Jag har upptäckt ett nytt Fruit-infusion på hälsokosten som är helt gudomligt! Finns ett med hallonsmak som heter Hot Love och ett med körsbärssmak som heter Sweet kiss. Förutom sköna namn så smakar de kanon!

    Kram från Loppa!

    2010-01-14 | 15:01:40

Kommentera inlägget här: