luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Matdag 18 januari + planer

Kategori: My life..

Jaha.. då var det dags att lägga handen på hjärtat då....
Dagens intag lyder enligt följande:

Frukost:
Turkisk yoghurt, lchf-müsli (kokos, krossade nötter och madlar,
olika frön, vaniljpulver och kanel
), vitaminbrus.

Kokt ägg med smör kl 9:15.

Svart kaffe kl 10:15 (maskinen trasig på morgonen).
En liten syndning till kaffet: 1/3 "extreme low GI-bar".

Lunch kl 12:15.
Utelunch: Fyllda fiskfileér (tyvärr panerade, men jättegoda),
sallad i många varianter.

Ett kokt ägg med smör kl 16.

Nötter efter träningen kl 18:30.

Middag kl 20.
Köttfärsbiffar och fräst vitkål med sambalkryddning.

Mer nötter ca kl 21:30.

*~*~*~*~*

Får ta och skärpa mig lite imorgon tror jag.
Börjar ju närma sig avresa (en vecka idag) och det är lite
mer som ska bort innan jag är nöjd!

Har faktiskt bestämt att vi ska packa ner några träningsplagg!
Det ska visst finnas ett gym på hotellet och det KAN ju hända
att man får några minuter över någon dag... :)
J tyckte iaf också att det lä som en bra idé!
Kanske kan tvinga med honom ut på vattengympa nån morgon med?

Nu ska jag ta och pussa lite på honom,
han ligger trots allt och knäskurar toan i detta nu!
*lyckligt lottad*

Natti!

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Äsch...lämna träningskläderna hemma! De blir ändå inte använda och ni ska ju för tusan ha semester! Har haft med träningskläder till jag vet inte hur många ställen och de har aldrig blivit använda=)

    Kramis...

    2010-01-18 | 22:26:49

Kommentera inlägget här: