luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Matdag 20 januari + effektivitet

Kategori: My life..

Frukost ca kl 7:
Två kokta ägg med bregott, makrill i tomatsås, vitaminbrus.

Svart kaffe kl 9.

Halv avokado kl 10:40.

Lunch kl 12.
Tacosallad UTAN chips! :)

Svart kaffe kl 15.

Mellis kl 16 (inför träning), två köttfärsbiffar.
En bit GI-bar.

Middag kl 19:15:
Lax, omelett och surkål.
Några nötter innan maten.

*~*~*~*~*

Effektivitet

Jag kan konsten att vara jäkligt effektiv - när jag vill!
Förutom att jag just nu "jobbar in" tid på jobbet (inför resan)
så har jag fått massor med grejer gjorda!

1. Fixa fram bokningshandlingar till hotell Rest & Fly
2. Silicon-fylla hål i badrum på lunchen
3. Lämnat tillbaka nycklar till motorvärmaren vid lägenheten
4. Ta ut fickpengar i Euro
5. Tränat
6. Soltränat
7. Fixat resväska nr 2

Allt detta bara idag!
Och bara genom att använda tiden effektivt!
Jag skulle nog kunna starta en kurs i effektivitet, även om min
omgivning nog har svårt att tro det (i synnerhet min mor).
Jag kan - om jag själv vill! :)

Nu ska jag väcka den sovande mannen i soffan,
dags att gå och lägga sig i sängen nu...
Han kvällstrött, jag morgontrött - vi kompletterar varandra! :)

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: