luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Matdag 8 januari

Kategori: My life..

Frukost kl 6:45.
Turkiskt yoghurt (10%), LCHF-müsli (kokosflingor, nötter, frön, vaniljpulver och kanel, typ.), 1 kokt ägg med bregott, c-vitaminbrus.

Halv kaffe kl 9.

Ett kokt ägg kl 10:20.

LCHF-pepparkaka och halv kaffe kl 11:40.

Lunch kl 12:45.
Gårdagens middag, surkål och citronvatten.

Kokt ägg med bregott kl 16:15.

Middag kl 19:15.
Smörfräst vitkål, knaperstekt bacon och keso.
Var så himmelens sugen på bacon efter träningen!

Och vet ni vad - snart blir det lyx med brieost också!
I lööööv LCHF!!!

Vägde mig i morse och på 3 dagar har jag gått ner 3 hg,
så fortsätter det i den takten går jag för bli mitt mål med 4 hg!
Håll tummarna för mig, ibland behövs det!

Och, javisst - trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: