luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Mitt liv som sambo

Kategori: My life..

Jag har fått förfrågningar om hur det går med mitt samboskap
och jag tänkte därför ge er en sambones-rapport! :)

Det är ungefär en månad sen vi flyttade ihop "på riktigt" nu.
Det har gått bra, det är helt underbart att slippa åka fram och tillbaka
mellan våra bostäder och framförallt är det härligt att få somna
och vakna tillsammans varje dag!
Att vara en liten familj, det är verkligen fantastiskt!

Vi har dock haft en hel del att stå i med bl.a flytt och julfirande,
så vår utlandsresa kommer nu mycket lägligt då vi får tid att 
umgås och ta hand om varandra ordentligt!

Det är mycket som händer just nu.
Förutom det nya med att vara sambo så har vi en
lägenhetsförsäljning att ta hand om, vi har precis vinkat hejdå till
brorsan med familj på obestämd tid, jag har planerat kattvistelse
 och vaccinationer för både djur och människa.
Och så försöker jag hinna med motion och god kosthållning på det.
Kanske låter som jag gnäller, det gör jag absolut inte,
men det har varit lite hektiskt...

Jag längtar verkligen bort till lugn och ro nu!
Som det ser ut nu så kommer det bara bli bättre och bättre
på alla fronter, och jag som njuter redan!

Sammanfattningsvis.
Det är helt otroligt bra att va sambones!




Love you min lilla kråkhane!
*ler*

Kommentarer

  • ma säger:

    har han avancerat från krokodil till kråka?

    väntar med spänning på nästa uttryck!

    2010-01-20 | 10:19:11
  • Anna J.D. Jacobsson säger:

    Så sött! :D

    2010-01-27 | 19:05:00
    Bloggadress: http://annajdjacobsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: