luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Intensiv-Sportlov

Kategori: My life..

Bara en halv arbetsdag kvar den här veckan,
jisses va fort det går!

Imorgon fm åker vi upp till "buan" på intensiv-sportlov!
Jag ska åka skidor...

När mamma läser detta gör hon det garanterat med ett
elakt litet leende på sina läppar...
Sist jag åkte med henne fastnade jag i ett litet dike och varken fram
eller tillbaka, bara stod rätt över som på en spång! Ha ha!

Men det var då det, nu har jag ju stilstuderat Kalla och Haag,
så nu får de minsann staka på om vi ska hålla jämn takt!
*ler*

Skönt ska det hur som helst bli!
Hoppas på soliga dagar nu!
Att sen få gå in i stugvärmen, läsa en bok och lyssna på elden som knäpper i både öppna spisen och vedspisen... det är ljuvligt!


Stockgropen, bild lånad från www.sejjo.se

Längtar verkligen till allt, utom dass-sitsen kanske...

Kommentarer

  • ma säger:

    Du är rolig du!

    Jag trodde inte du skulle dela med dig offentligt av skidåkningen över diket...fast man ska bjuda på sig själv.

    Och nejdå, det blev inget elakt leende, fast ett leende blev det. Du har så mycket jävlar anamma och vilja så det här skidäventyret kommer att gå bra. Stugmyset avundas jag dig, härlgt!

    Livskvalitet, kallas det!

    2010-03-06 | 09:52:11

Kommentera inlägget här: