luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Jag gav mig

Kategori: My life..

Igår ville min kropp verkligen inte träna, så jag gav faktiskt upp.
Den bokade tiden avbokades och istället åkte jag till Kupolen och tittade efter vinterskor. Hittade inga, men jag hittade ett par stövlar till halva priset - som jag dessutom fick igen dragkedjan på!!!
Har aldrig ägt ett par "finstövlar" i hela mitt liv, så det var kul!

När jag kom hem var jag helt slut.
Fixade en snabbmatsvariant typ "stuvade makaroner och stekt falukorv" men på MITT sätt, dvs gräddfräst vitkål och stekt falukorv.
Det blev jättegott! Och det var verkligen superenkelt!
Efter maten segade jag runt en liten stund innan vi båda slocknade
 i soffan framför Aktuellt vid niotiden....

Idag är jag piggare och siktar på träning i afton.
Har bokat spinning kl 18:15, men då har jag en onödig "håltimme" att fylla, så jag funderar på om jag ska gå dit och köra på egen hand en stund och räkna med att va klar vid sextiden istället. Känns ju skönt att hinna pula lite där hemma i lugn och ro.
J har två intensiva veckor framför sig och kommer att jobba många kvällar, så jag vill fixa därhemma så han bara kan vila då han kommer hem.
Han gör så mycket för mig, så jag kan curla med gott samvete!

Dags för ett litet mellanmål - ägg med bregott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: