luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

20+4

Kategori: My life..

Förutom 3 förkylningsveckor så är livet verkligen fantastiskt just nu!
"Orvar" lever livet i magen på mig och häromdagen så kunde även 
Johan känna två rejäla sparkar på utsidan också.
För så är det, insidan lever livet hela tiden,
men på utsidan känner man inte så mycket än.

Ibland kommer jag på mig själv med att ha stannat upp och bara sitta
och känna det lilla som sprattlar runt där inne.
Det känns helt overkligt!

Magen börjar puta rejält nu och imorse, då jag legat på sidan och sen
rullade över på rygg, så stod hela magen ut åt höger!
På vänster sida var magen helt mjuk och såg "ogravid" ut,
men på höger sida var det hårt och putade! :)
Sen bokstavligt talat SÅG jag hur hela "kulan" bökade sig tillbaka
till utgångspositionen, riktigt fränt, och ett humoristiskt
sätt att vakna till en ny dag på!

Och, jag mår BRA!! Vilken härlig känsla!!!
Endast ordet köttgryta får mig illamående, det kan jag leva med!

Mer än halvvägs, inte illa! :)

Kommentarer

  • Loppa säger:

    Hej Orvar.....det är jag=)

    Hon kommer att känna igen mig när hon kommer ut, hahaha=)

    2012-04-13 | 09:17:16
  • Anna säger:

    Åh vad mys! Minns det så väl - att det ibland ser ut som att man har en alien i magen. Ibland har magen en väldigt rolig form haha

    Härligt att du får må bra nui alla fall.

    Kram

    2012-04-13 | 11:24:49
    Bloggadress: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: