luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

21+4

Kategori: My life..

Äntligen "frisk"!
Lite rosslig och snorig till och från, men frisk, äntligen.
Det tog "bara" 4 veckor...

Nu må jag säga att det är skönt att det snart är färdigzumbat.
Hade pass i söndags och jag KAN INTE ta det lugnt!
Jag försöker verkligen, men glömmer av mig fort och pulsen rusar.
Sen är jag helt mörbultad i hela kroppen efteråt.
Vaknade varje gång jag skulle vända mig på natten.
Jäkla fogar till att trilskas!
På söndag har jag mitt sista egna pass, och söndagen därpå så har vi ett dansmarathon där jag ansvarar för 20 minuter, sen blir det lugnt. Ska fortsätta träna, men det är en jäkla skillnad på att gå på pass och att leda pass.
Ska förresten prova på Sh'bam nu på torsdag!
Ska bli skoj att prova ett annat danspass.
Troligtvis blir det passet att gå istället för min zumba i höst.
Men sen ska jag tillbaka!!

Tog en lugn promenad när jag kom hem från jobbet idag.
Blir faktiskt trött i bäckenet även av promenader, men jag
känner mig lite ur form efter mitt förkylningsrace också.

Nu ska jag sluta gnälla.
+6,5 kg på vågen.. YeeHaa! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: