luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

BF+1, Har du bestämt dig för att stanna?

Kategori:

Du knölar som bara den i magen, men har visst bestämt dig för att stanna?
Jag har lite mer molvärk än vanligt, men vågar faktiskt inte hoppas!

 

När jag stod och speglade magen igår sa jag lite uppgivet till Johan,
"jag kommer se ut så här resten av mitt liv",
varpå han tittar på magen och sen på mig och brister i skratt!!

 

Jadu Orvar, det är bara du som vet när det är dags...

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

Kommentarer

  • .. säger:

    Fin mage!!! Inte stor alls ju...

    2012-08-04 | 15:17:36
  • maria och myran säger:

    Nuuu anna tror jag att du är på förlossningen, klickade in på din blogg och fick den magkänslan bara!! Hoppas de stämmer!!!!! Kraaaaaam på dig eller nä .....ER! ;)

    Svar: Men det va jag inte.. tyvärr...Kraaaam!
    Lunatic

    2012-08-05 | 20:41:05

Kommentera inlägget här: