luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

36+6, MVC och mys

Kategori: My life..

Det drar ihop sig (som flicka sa)!
Beräknad om 21 dagar (3 veckor idag).
Orvar kan komma när som helst nu...

Känns fortfarande ganska främmande att tänka på att jag ska bli
någons mamma liksom, jag, mamma...?

Tror att allting är inköpt inför dropdown iaf.
Åtminstonde det som vi lär behöva i början.
BB-väskan är påbörjad, borde kanske packa färdigt den nu?
Har inte köpt någon bröstpump.. behöver man en sån?
Oj oj.. många tankar i skallen!

Igår var en härlig dag!
Hade hela dagen inbokad med feelgood-saker!

Först åkte jag förbi jobbet och träffade några av mina fina kollegor.
Drack en kopp kaffe och tjötade! :)

Efter det bar det av till MVC igen!
Blodtryck 110/65.
Nuvarande SF-mått - 34 cm.
Vikt +14 kg.
Hjärtljud 150-152 (Orvar var vaken).
Ser fint ut!


Kalle Kula, taget 36+4

Efter MCV bar det av till Falun, väl där blev jag bjuden på thai/sushi-
lunch av min älskade sambo, sen gick vi raskt i regnet till Clas Ohlsson och
köpte lite grejer till altanen (som nu är helt klar, typ!).

Fick en hejdå-puss och sen åkte jag och hälsade på ännu en kollega, Kerstin.
Hon är hemma på semester och vi passade på att fika, kolla in hennes
alla växter och ta en lugn promenad i området!

Sen var det dags att avrunda dagen tillsammans med Paola!
Hon tog hand om mina fötter (bad, filning, massage) och sen såg
hon till att jag fick ett par ögonbryn igen! :)
Underbart!

Var ganska trött då jag kom hem, så middagen blev lite fil och müsli
(min och Johans standardmiddag numera)
sen kraschlandade vi i min gamla sköna bäddsoffa som numera
står "ute" på altanen (får lägga ut en bild snart).
Där satt vi tills klockan var halv tolv!
Skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: