luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

37+4, Linslus bigtime :)

Kategori: My life..

Gud va jag längtar efter den här vildålen jag har i magen!
Känns som att "Orvar" kan komma nu, allt är klart (tror jag).

Är inne på fjärde semesterveckan,
tänkte ta fem och sen gå över i föräldraledighet.
Vore skoj om h*n ville komma nästa vecka tycker jag!
Den 25:e blir perfekt! :)

I flera dagar har det stökats och bökats i magen på mig, har haft flera
förvärkar (molande i magen, ljumsken och lite "ischiasliknande" i ryggen),
men framförallt har jag haft sammandragningar!
Magen drar ihop sig och blir stenhård direkt jag rör på mig,
men även då jag sitter stilla.
Vet inte om förvärkar och sammandragningar är samma sak,
dvs att livmodern förbereder mig och Orvar för förlossning,
men jag upplever det väldigt olika.
Sammandragningarna gör ju inte ont, det är bara otroligt
häftigt och verkligen en annorlunda känsla!
När filuren dessutom sätter igång och livar runt därinne under
tiden så kan det iofs kännas lite, men mest mys!

*~*~*

I fredags var jag upp till buan och blev fotad av Johanna Lundin Agerberg!
Kolla in hennes blogg här (tryck på länken)!
Det var roligt, men SVÅRT, att posa naturligt...
Miljön kunde iaf inte ha varit bättre, buan betyder så mycket för mig!
Det var ju bl.a. där på härbretrappen som jag och Johan förlovade oss
i soluppgången för snart två år sen... :)

Är riktigt nöjd med bilderna jag sett hittils (de i Johannas blogg),
ser verkligen fram emot att få se dem alla!
Här kommer några:





  
Fäbodliv när det är som bäst!
Tagna 37+0.

*~*~*

Som om inte detta var nog - jag har ju linslusat fler gånger!
Jag och Johan var ju iväg till Gagnef där Aspen väntade med kameran..
Häromdagen fick jag några bilder på mailen!


  
Fadern till barnet fick också va med!
Tagna 34+2
.

Även här ser jag fram emot att få fler bilder!
Kan dock dröja med tanke på att hon har en liten 12-dagarsbebbe
att ta hand om...
Sa jag förresten det?
Jag fick ju gosa 5-dagarsbebbe förra veckan! :)
Myyys!

*~*~*

Avslutningsvis...
Måste ju redovisa min senaste craving!


Mmmm...mumma!

Säkerligen en av de nyttigaste cravings i världshistorien!
Lucky me!! :)
Grönsallad gjord på egenodlad (mammas) Romansallad, plocksallad och persilja (lusfri), gräslök och basilika (min egen), gurka och sockerärtor (min andra craving).
Till det en helt underbar salladsdressing (svärmors recept).

*~*~*

Om ni läst ända hit så har ni kommit till slutet av inlägget!
Tjing tjing!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jättefina bilder. Du klär att vara gravid!

    Puss

    2012-07-17 | 19:51:51

Kommentera inlägget här: