luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

31+1 Hicka?

Kategori: My life..

Jag tror jag precis i detta nu upplever Orvars första hicka!
Magen hoppar rytmiskt och jag kan inget annat än att sitta och le åt det hela..
Verkligen en ny och annorlunda upplevelse! :)

På måndag ska vi träffa föräldragruppen för första gången, det blir kul!
Hoppas också kunna klämma in en profylaxkurs innan det är kläckningsdags.
Skulle verkligen va häftigt att klara sig enbart med lustgas!
Har fått för mig att jag vill uppleva smärtan och jobba med den, kanske är en av mina allra dummaste idéer, men jag är inne på det nu.. Hinner nog ändras igen!

Två månader på dagen idag!
Det närmar sig..
12 arbetsdagar, sen semester och sen, sen..
Längtar efter dig din lilla skitunge!

Kommentarer

  • johanna Lundin Agerberg säger:

    Hej Anna!

    Jag såg att du ville gå på profylaxkurs, det vill jag med. Jag lärde mig lite innan Edwards födsel och det hjälpte mig mycket. Jag vill gärna lära mig allt bättre så det sitter till des är dags för oss igen (i oktober). Var ska du gå kursen?

    Kul att följa dig här på bloggen. Edward hade jättemycket hicka i magen, det var så häftigt :)

    Sköt om dig och magen. Kram Johanna

    2012-06-05 | 22:13:00
    Bloggadress: http://www.johannalundin.se
  • Anna säger:

    Hej Johanna! :)

    Grattis!!! Va kul för er! :D

    Ja, jag vill verkligen gå en profylaxkurs..

    På MVC satt det en pärm med massa kurser tidigare, men vi hade för mycket is i magen, nu är pärmen borta och de har nog inga kurser mer innan det är dags för oss...

    Fick tips om en utbildning på mecora.se, är lite sugen på att gå, men jag tror jag slår till på avslappnings-cd:n och häftet så länge.

    Än en gång - va kul för er!! :)

    Kram!

    2012-06-08 | 15:53:07
    Bloggadress: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här: