luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

33+3 och 3 kvar

Kategori: My life..

Helt galet!
Endast 3 arbetsdagar kvar...
Kommer kännas overkligt när jag på torsdag em packat ned mina saker, lämnat nycklar och stängt ned burken för sista gången på länge.
Min vikaries jobb flyter på bra och jag känner verkligen att jag börjar kunna släppa allt och lämna över bollen nu.
Kommer att inleda sommaren med semester i 5 veckor, sen är det dags för ett annat jobb...
Först förlossning, sen föräldraskap!!
Skräckblandad förtjusning! :)

Idag var sista föräldragruppen.
Har tyckt att det har varit bra info och innehåll, men att gruppen varit tyst och lite tråkig. Men idag fick vi äntligen igång diskussioner och det var riktigt trevligt!
Hoppas på fortsatt kontakt framöver!
Nu har ju jag (vi) turen att ha en del barnfamiljer i umgängeskretsen, men man kan aldrig få för många!

Så här ser jag och Orvar ut idag! :)

 

Kommentarer

  • johanna Lundin Agerberg säger:

    Skönt med så lång semester och sen vara föräldraledig efter :) Det blir en riktig uppladdning inför nåt av det häfigaste du kan vara med om!

    Fin du är med magen :)

    Kram Johanna

    2012-06-19 | 09:40:23
    Bloggadress: http://www.johannalundin.se
  • Sofia Oppenheimer säger:

    Hej! Kul att läsa din blogg och tack igen för skjutsen!!!

    2012-06-19 | 21:08:09

Kommentera inlägget här: