luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

17+2, Japp hittade ett gammalt opublicerat inlagg.. :)

Kategori: My life..

Jag mår så mycket bättre - äntligen!!
Någon spya då och då är inte så farligt...
En spydag jämfört med en spyfridag per vecka nu! :)

Magen mår bra tror jag.
Tycker inte att den är så stor, men det hårdnar.
Vikten är uppe på +5kg sen vi plussade, så det är helt normalt!
Vill, som jag sagt tidigare, inte gå upp mer än nödvändigt,
men min gräns är att inte gå upp mer än min maxvikt någonsin.
Dvs. det jag vägde som mest för några år sedan.
Dit är det en bit, men det är långt kvar också...

Om 8 dagar är det dags för ultraljud!!
Vi vill inte ta reda på kön!
Verkar som en del folk har svårt att förstå varför.
Ja, varför?
Vill helt enkelt bara inte veta än.
Det visar sig ju sen.
Dessutom tycker jag det är lite kul när folk tror och gissar,
inklusive jag själv! :)
Många tror att det blir en flicka...nästan lika många, en pojke.
Jag hoppas det blir ett friskt barn! :)

Körde ett zumbapass idag.
Nu är bomben släppt även där!
Känns kul att folk kommer fram och grattar, men samtidigt säger
att det är tråkigt att jag "försvinner".
Kommer sakna passen, helt klart.
Ska försöka köra så länge det går, men det gör redan ont i kroppen
efter passen, antar att det är foglossningar som spökar.
Har hört att man kan få sviter av sånt efter förlossningen,
det är det sista jag vill, i höst ska jag ju tillbaka till formen!
Klart är att jag kör mars ut, sen får vi se.
Jobbar på lösning med vikarie eller schemaändringar.
Men fortsätta träna ska jag, bara inte instruera.

That's it for now!
So long!