luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Vecka 8

Kategori: My life..

Detta eviga illamående tar knäcken på mig.
Kan inte ens borsta tänderna utan att hulka längre..
Än så länge har jag inte spytt, men kräkan hänger i luften!
Dessutom har jag någon konstig "slemhinna" längst bak i halsen,
som inte gör det ett dugg bättre.
Jag har läst om illamående och metallsmak, så jag är normal iaf.
Skulle hellre ta metallsmak om jag slapp denna hinna som jag kan beskriva som
"känslan av att du druckit grädde, men utan smak"
dvs. en tjock krämig känsla i halsen..
Uäck!

Hoppas verkligen det går över snart!
Det är ju en sak när jag är hemma, värre då jag är på jobbet och försöker hålla en god min. Kaffe har jag tex nästan helt slutat med. Blir illamående av lukten...
Jäkligt skumma grejer som händer nu! :)

Kommentarer

  • Hanna Ek säger:

    Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!

    2012-03-09 | 04:31:24
    Bloggadress: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: