luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Årets sista?

Kategori: My life..

Klockan började pipa kl 7 hemma hos fröken Björklund idag..
Lika pigg som Kalle Anka på julafton drog jag täcket över huvudet och snoozade, och snoozade och snoozade en gång till.. sen kom jag på VARFÖR klockan ringde!! Det var ju inte en vanlig arbetsdag, det var ju GOLF på schemat! :-)
Upp och hoppa, rise and shine!

Golfen hade väl kunnat gå bättre resultatmässigt, men jag fick på många slag som jag var riktigt nöjd med, tyvärr varvades dem med betydligt sämre slag och en massa "otur" som trädstammar, buskar, felstudsar och skit man inte rår på..
Så.. efter nio hål låg jag och Anna lika (viktigt att nämna det Anna :-P) men tyvärr så drog hon ifrån mig lite på slutet.. så man får väl lyfta på hatten än en gång! :-)
Detta var kanske årets sista runda.. synd att det inte gick bättre..

  
På golfbanan. Anna, Thomas (som inte fastnade på bild), Papsen och trötta Miffo

Skulle ha vart iväg på releasen av nya BodyJam-passet på eftermiddagen.. Men efter en måltid bestående av älgstek hemma hos mor och far så förmådde jag mig inte till någonting! Helt slutkörd! Sov visserligen inte så mycket inatt, kom väl hem ca 2 efter en trevlig kväll i en soffa med "Vem vill bli miljonär"! Ganska roligt spel.. men väldigt varierande svårighetsgrader på frågorna! Lyckades väl tjäna ihop 800 000 kronor en gång innan livlinan "Ring en vän" satte dit mig..
Gärna flera gånger iaf!

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen kravla mig i sängen och sluta min grå-blå-gröna (nånting..?) och sen hoppas på att få sova sött hela natten..
Kanske, kanske att det blir en morgonpromenad imorgon..
Men då vill det sig att jag sover gott och vaknar utvilad!
Vi får väl se.. :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: