luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Träningsvärk de Lux

Kategori: My life..

Idag slog jag både broder Emil och Mr Ex på fingrarna!
*mo ha ha ha haaaaa*

Det var besiktningsdags för JLC:n och ingen av dem hade några höga
tankar om min fina, något rostiga, pärla!
Hon visade sina bästa sidor, men råkade blinka lite med halvljuset åt besiktningsgubben, så det måste jag fixa.. Men inget annat! :-)
Så nu kan jag åka i över ett år till!
Wrrooooomm!!
Ha!

  
Så här glad blev jag förra året, respektive idag, då bilen gick igenom!
(
läs om förra årets besiktning här)
Ca 11-12 kg lättare - men lika glad!

Saker och ting är i görningen även på jobbet!
Mina önskade "snyggingar" i arbetskläder visade sig vara både 50 och 60+,
 båda med en obligatorisk kagge och flint.. Det ni! haha
Nu är väggen in till kontraktsrummet iaf borta, och imorgon ska en ny upp!

Har haft en sjujäkla träningsvärk idag!
Dansuppvärmningen igår (samma som vi körde under The Wiz-perioden)
visste var den satt.. I arslet och låren på mig!!!
Gick och boxades med Loppa efter jobbet sen iaf, så jag hoppas den har avtagit litegrann tills imorgon.. Fast då är man väl öm någon annanstans istället..
Får se om det blir Pump eller vila imorgon, beror på dagsform!
Packar jag väskan så har jag iaf en valmöjlighet! :-)
Musical höst 2008 i fokus!

Nu är A-K på MSN så nu lär jag få en uppdatering!
Natti!

Kommentarer

  • Anna G säger:

    Vilken skillnad i ditt ansikte!! Vad duktig du är! Jag är iaf glad att jag inte valde att ta ledigt för att hälsa på blåbyxorna då ;)

    Kram

    2008-08-19 | 22:20:10

Kommentera inlägget här: