luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Urladdning

Kategori: My life..

Håhåjaja..

Igår efter föreställningarna var jag på ett strålande humör och så uppåt av allt adrenalin, så jag lätt hade kunnat hamna på nåt party om det hade funnits nåt! Trots allt snorande och halsont så gick det riktigt bra och jag säger då det... WOW vilken stämning det var!! Båda föreställningarna i stort sett kokade! När man står där på scenen och tar emot stående ovationer från publiken - då glömmer men allt annat! Vilken urladdning!
När man sen läser den kommentar som Anna G skrivit,
så är det inte utan att man blir lite rörd...
Tack snälla snälla du för de fina orden!

När jag vaknade i morse så kunde jag iaf andas eftersom jag kom ihåg att ta nässpray, men jag hostade och snorade som aldrig förr. Har gett mig själv en tillfriskningsperiod på 4 dagar, på onsdag måste jag va bättre igen. Det tar för mycket på krafterna att köra för fullt när kroppen är 60%.
Även om det är värt det!

Micke var förbi och kollade på bilen idag..
Först hittade han inget fel, men han kände samma ryck som jag berättat om när han provkörde. Jag visade hur brorsan gjort och hur det pös ur en slang, då hittade han problemet! Det som jag befarat skulle kosta ett par tusen på en verkstad, blev 27,50:- på OK... En ny slang!! Han ville inte ha något för besväret heller.. inte ens lunch! Sa att jag kunde lägga de pengarna på ett par nya tändstift istället.. ha ha.. han är rolig! En egen mekaniker, det är bra att ha!

Efter det stora bilingreppet åkte jag till Kupolen för att hämta ut mammas
halsband.. Men det hade inte kommit tillbaka än, konstigt..
Hoppas de har slarvat bort det så jag får ett helt nytt istället!
Köpte två strechlakan (köp 2 betala för 1), en fleecepläd, och ett nytt nässpray på kupolen. Sen åkte jag vidare till - hör och häpna - Biltema!!
Jag insåg rätt så snabbt att om man känner för att flirta lite nån dag, då är det stället att åka till... Det fullkomligt kryllade av killar i "rätt ålder"! Wiiee!
Köpte iaf spolarvätska och lite annat krimskrams.
Träffade på Loppa där också! Trodde det var det sista stället hon och jag skulle springa på varandra på, men men.. tydligen inte!

Kom underfund med varför jag var så hungrig när jag var på Biltema..
Klockan var halv tre och jag hade glömt äta både frukost och lunch.
Svängde förbi KaKå-pizzeria, åkte hem och åt och sen slocknade jag på
soffan i 3,5 timme.. Hoppsan!
Jag tror det var välbehövligt. Intalar mig det för att döva det dåliga samvetet
 över att ha sovit bort en halv dag.
Jag är tvärslut.

Men jag är annars en mycket nöjd och glad tvärslut människa!

PS. Grattis till världens goaste pappa på fars dag!

Kommentarer

  • BassE säger:

    Haha, din blogg ärå den roligaste att läsa! Krya så ses vi på tors igen!! PUSS

    2008-11-09 | 22:24:06
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/
  • Anna Andersson säger:

    Hej! Nu har jag och Carro Låås bokat biljetter till Fame på fredag :=) Det ska bli riktigt skoj att se dig musikala! Kram

    2008-11-10 | 17:26:48
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • Anna G säger:

    Anna A & Carro, det är inte utan att jag är avis ;) Ett tips, om ni är blödiga kan en liten näsduk vara bra att ha :) (Iofs är jag extremt blödig, men det kan ju finnas fler än jag)



    Hoppas du kryar på dig ordentligt till följande föreställningar, Anna. Fast iosf, det märktes inte ett dugg att du var klen!! Så agerar ett proffs ;)



    Kram

    2008-11-10 | 20:53:14

Kommentera inlägget här: