luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

På ålderns höst

Kategori: My life..

Ännu en heldag!

Det har inte varit en lugn stund på jobbet idag, jäklar vad jag har slitit!
Men jag älskar det - ja, just nu älskar jag mitt jobb!

Nåt mer jag älskar just nu är Fame-gänget!
Fy fan va kul det var att träffa alla igen efter två veckor..
Och nu fanns skelettet till scenen där!!
Ska komma ihåg att fota den imorgon så ni får se!

Och så älskar jag A-K..
Hon är äntligen tillbaka på svensk mark!
Passade på att titta in där efter musikalrepet ikväll, fick lite skvaller,
skratt och kladdkaka.. Hon är för bra den tjejen!

Nu ska jag gå och sussa mig pigg!

Som ursäkt för mitt korta inlägg ska jag bjuda på.. mig själv!
Passade nyligen på att ta nya bilder med jobbet när möjlighet uppenbarades!
Har insett att jag inte är någon ungdom längre..
Jag har ju för tusan fått rynkor!!


Nya bilden på mig representerande företaget

Ja man blir ju inte yngre...
Fast jäklar vad mycket det har hänt på sju månader!
Länk till förra bilden (blogginlägg).
Usch, den skulle jag helst glömma, men det är kul att se skillnaden.
Inte för att jag är direkt nöjd med den här bilden heller,
 men den är bättre!

Godnattpuss!

Kommentarer

  • Anna Andersson säger:

    Skit snygg bild! Och du ser inte alls gammal ut :=)

    2008-09-26 | 23:47:05
    Bloggadress: http://ensamhet.blogspot.com/
  • mamsen säger:

    Du är alltid snygg!

    Har förresten tömt tårkanalerna till PS: I love you. Tack för tipset.

    2008-09-27 | 21:25:48

Kommentera inlägget här: