luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Strax dax för relax!

Kategori: My life..

Jisses va trött jag är...
Det måste nog vara så att det "går" något form av vårtrötthetssyndrom just nu.
Alla är trötta!

A-K och jag var på combaten igår.
Hon la in en beställning för nödslakt till idag, fast jag tror inte hon behövde utnyttja tiden ändå, iaf inte kl 11.30. Men det blir alltid värre framåt natten... ;)
Efter träningen såg vi på DHW och åt jordgubbar - gott som bara den!
Viktigt att fylla på förråden efter hård träning.

Apropå träning så har jag bokat in en springtur uppe i fraggelbergsskogarna till kvällen, det kan bli spännande och det blir garanterat svettigt!
Nu ska här trimmas inför badsäsongen!
"Ut ur vassen 2009" närmar sig med stormsteg...
Så springtur idag och ev funktionell träning imorgon om kroppen känns okej!
Är du med på det isånnafall Loppa?

Sen är vi redan framme vid fredag - och då mina vänner...
Damm parra dam parra dam pam pam paaa!!!
Då ska jag och morsan på spa!
Jag vet typ ingenting om vad vi ska göra, men det blir väl lite bubbel och relax
och det känns som om jag kan behöva just det. Relax.
Det blir nog kul!

Strax dax för relax - men nu tid för jobbgnid!

Kommentarer

  • Sebastian säger:

    haha klart jag såg dig i henne när hon sa att du var hennes dotter, men hade aldrig fattat det om hon inte sagt något!! ;)

    2009-04-22 | 15:37:36
    Bloggadress: http://basc.blogg.se/
  • Anna Andersson säger:

    Vad härligt med relax! Hoppas ni får det mysigt! Kram

    2009-04-22 | 19:02:02
    Bloggadress: http://www.annasfoton.webs.com
  • Anonym säger:

    Jag GI:ar nu och orkar knappt röra mig alls, he he he. Kanske piggare imorgon, men ingen FT..på sin höjd BP. Ledsen att banga igen, men snart är jag på topp igen!!

    2009-04-22 | 19:56:53
  • Loppa säger:

    Sorry, jag måste banga igen=( Jag GI:ar hårt nu och orkar knappast röra på mig alls, hehehe. Ev går jag på pump imorgon om jag orkar, annars stannar jag i soffan och äter Brieost i några dagar till=)

    2009-04-22 | 19:58:31

Kommentera inlägget här: