luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Däbbt i däsad

Kategori: My life..

Heleftermiddag/kväll med A-K idag - efterlängtat!

Efter jobbet idag gjorde jag och A-K en runda på kupolen med shopping och fika.
Är numera en stolt ägarinna utav ett par sprojlans nya långfärdsskridskor!
Imorgon blir det - om allt går enligt planerna - en tur med mams och paps!
Det kan bli riktigt kul tror jag.. Undra om jag kan tvinga med mig A-K också?

Efter kupan skyndade vi vidare till Svea för ett TTC-pass.
Det kändes att man inte riktigt är på banan än, men det gick hyfsat ändå!
Är fortfarande en riktig snorunge, men jag går på avvänjning från
mitt nässpray så det måste vara så här nu..
Dripp dropp och "däbbt i däsad" om vartannat.

När vi kom hem kom A-K över med ingredienser till "blomkålsmumma" och
en - tack och lov - öppnad flaska rödtjut..
Medans gratängen stod i ugnen kopplade vi in mitt Singstar (det var faktiskt A-K som ville spela, inte jag!) och sjöng så jag kanske riskerar en arg lapp i brevlådan imorgon.. Ha ha!! Nejdå.. vi sjöng.. både bra och mindre bra... :P
Vi gjorde en kort paus för mat innan vi kastade oss över nästa skiva!
Det är ca 30 låtar på varje skiva, jag har tre skivor..
Vi sjöng ju inte alla låtar, men säkert hälften iaf.
A-K vann en gång...


Detta historiska ögonblick måste dokumenteras...

Fast jag "lät" henne vinna genom att sjunga på en låt jag aldrig hört..
*ironi*

När A-K till sist sa "Du Anna, nu låter det inge vidare va?", nickade
jag lättat och vi packade ihop för kvällen..
Men satan så kul vi hade! :)

Dags nu att gå och ladda för morgondagens bravader!
Sova som en gris ska jag göra..

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: