luna1000

Livet är inte de dagar som gått, det är de dagarna du minns...

Glömde..

Kategori: My life..

Jag GLÖMDE att uppmärksamma mitt tusende (1000) inlägg!
Hur kunde jag glömma det?
Sen den 4:e juni 2007 har det ju blivit några rader...
Och ni är några stycken som följt med mig hela vägen, otroligt!
Tycker det är lite kul när man träffar på någon man inte ser så ofta och så småpratar man lite och vederbörande säger. "Jag vet, jag läste det på din blogg." Det är som att jag glömmer bort att den är för allmänheten ibland.
Men jag tycker verkligen att det är spännande att veta att ni är några där ute som vill läsa det jag skriver!

*~*~*~*~*

Kom precis hem från min älskade lilla sjukling...
Stackarn är verkligen dålig!
Men idag tog vi ytterligare ett kliv framåt, nu händer det grejer....
Jag säger inget nu, förutom att jag är en satans lycklig tjej! :)
*dansar i stolen*

Dagens matintag:
Frukost kl 7:30:
Omelett på två ägg, LITE grädde och philadelphiaost.
En msk smör som får smälta ovanpå! (Gott som bara den!)
Kaffe med grädde kl 9.
Lunch kl 12:
Broccoligratängen sen häromdagen.
Kaffe UTAN grädde kl 14:30.
Mellis1 kl 16:
Två matskedar keso.
Mellis2 kl 17:30:
Tre skitgoda ostkuber (smakprov på Ica).
Middag kl 19:
Stekt hambugare (90g) med sallad, vitlökssmör, ost och majonnäs.
Citronvatten till det.

Nu återstår bara att se vad vågen hittar på imorgon...
Hoppas den är snäll.

För övrigt så är det full rulle...
Senaste veckan har vi verkligen pusslat med personalen på jobbet.
En på semester, en sjuk i influensa, en hemma med sjukt barn,
nästa på semester... Och då är vi bara fem för närvarande.
Bara jag som varit på plats hela tiden!
Känns skönt när man presterar med gott resultat trots krångel!
Men så är vi ju proffs också! :)

Har inte börjat träna efter förkylningen än.
Tror jag ska ge det veckan ut, sen borde jag vara helt återställd.
Inte bra att börja då man fortfarande är lite krasslig,
risken är ju att man blir dålig igen.
Ska istället unna mig en stund på spikmattan innan John Blund
kommer ikväll, det får ju också blodet att strömma!
Och skönt är det också! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll därute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: